denos_63 kızlar dolaptan kızıma bot aldım büyük gelir sanmıştım ama tam oldu zor giydirdim nasıl genişletebilirim yaa para verdik okadar😂
Miniminnakbebe denos_63 bi arkadaşım ayakkabısı dar diye genişlettirmişti ayakkabı tamircisi mi denir ne denirse bi onda gördüm ama çok mantıklı 😂
Zeyno68 Giymeden once camasir makinasinda yikanmasi ayakkabiyi genisletir diye duymustum ama ne kadar dogru bilmiyorum
denos_63 Zeyno68 atıcam zaten her türlü ay cokta begenerek aldım satıcı hic giydirememis tertemiz belki bilirsiniz adidasın terrex botları var yetiskin icin. onun bebek versiyonunu buldum aşşırı tatlı😬 giydiremezsem kahrolurum