Oykumm_21 bglm önemli olsada devlet karşılamıyor öyle olsa menenjit aşısınida karşılar bebekler ölüyo engelli kaliyo çevremde var kızıyorum ve aşılar çok pahalı durumum var hepsini yaptırabildim peki ya durumu olmayanlar ne olacak masum bebekler
Zelis33 Tugcedmr ben hamile iken çevremde herkes yaptırmam için uyardı. Ve bugün 750 TL ye 1.dozu yaptırdık
Tugcedmr bglm herkesin durunu olmaya bilir herşey bebeğim için he benim haberim yoktu bu aşıdan ama durumumuz da yok zaten bebeğim bu şekilde olmasindan da kredi çeker yaptirirdim herkes de uaptiramayabilir