Merhaba anneler. Kizim 24 aylik ve 10 kilo. Ne yaptiysam.bir türlü kilo aldiramiyorum. Alsa bile hemen veriyor tekrar. Cok hafif kansizligi cikti. Şurup kullandik yine ayni. Doktor boyu iyi diyor. Ne yapmam lazim kilo almasi icin. Bildiginiz birsey var mi acaba