Ozgaytmr üzüldüğünüz için , kafayı taktığınız için sütünüz çoğalmıyor , kendimden biliyorum ilk bebeğimde sütüm az diye mama takviyesi yaptırıyordu doktorumuz , o kadar çok kafaya takıyordum ki ne yaparsam ne yersem yiyeyim sütümü çoğaltamıyordum , şimdi 20 günlük 2.bebeğimi emziriyorum inanın kafaya hiç takmadım ilk günden mama vericem dedim ama gerek bile kalmadı, ben kafa rahatlığına bağladım , biliyorum kafaya takmayın demek kolay ama başarabilirseniz sütünüzün çoğaldığını göreceksiniz tabi uyku ve bol suyu unutmamak lazım, sağlıkla büyütün bebeğinizi