3 aylık oğlum hem sağım hem mamayla besliyorum gazından dolayı hıc uyumuyor sürekli kucak istiyor ve avazı çıktığında bağırıyor kaç defa doktora göturdum bir sıkıntısı yok sadece gazi var metsil ve zinco kullandım banamisin demedi gazlı bebek anneleri neler yapıyorsunuz