en_sevdiklerim2 Anneler bebegim dün hepatit B 2 . Aşısını oldu 1 aylık yüzü kızarık kızarık isilik gibi vücudundada var aşı alerji yapar mı? Başka birşeyden mi olmustur?😞
yumurtam en_sevdiklerim2 çok geçmiş olsun her aşının alerjik reaksiyon yapma potansiyeli var o yüzden olmasa bile mutlaka bir hekim görsün
Kbr-a en_sevdiklerim2 merhaba geçen ay bizde yaptırdık ve alerji gelişti doktor alerji iğnesi yaptırdı siz götürdünüz mü doktorA
en_sevdiklerim2 Kbr-a saglıkocagına götürdüm normal dedi korkulack bişry yok bebrk vücudu dış ortama hazırlanıyor herseye yabancı vücut tepki verebilir dedi🙈şuan yok geçti
Kbr-a en_sevdiklerim2 öyle mi.. bugün bizim 2. Ay aşkımız vardı hepatitde döküntü oluştuğu için hastane ortamında yapılması gerektiğini söyleyerek iğnemizi yapmadılar🤔
Kbr-a en_sevdiklerim2 gene aklınızda bulunsun bir dahaki aşılarında mutlaka söyleyin ve iyi takip edin🌸