Kızlar 18 günlük bebeğim akşam ondan gece üçe kadar ağlıyor yatarak emzirip yanımda yatırmaya devam edersem sorun olmuyor ama beşiğe koyduğum an ağlama başlıyor napsam bilemedim yanımda yatması iyi mi kötü mü olur bilmiyorum kırkı çıktıktan sonra düzelir mi acaba şuan beni arıyor güvende hissetmek için galiba