Herkese merhaba , Yurtdışında yaşıyorum 3.5 aylık bir kızım var sütüm kesildi ve 1 aydır formül mama kullanıyoruz . Bu ayki doktor kontrolümüzde artık ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi meyve sebze püre ve suyu verebilirmişim ama bana çok erken geldi daha 3.5 aylık be bunun yanında su ve rezene çayı yok dedi mamaya başlandığında bile Türkiye’de az miktarda su takviyesi öneriyor doktorlar burada hem ek gıda hem su yok birde bukadar erken ek gıda tecrübelelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️❤️