Merhaba ilaç kullanıyor musunuz? Veya kullandı mi ? Değişik bir şey yediniz mi diye sordu doktorum bir kez olursa sorun yok mutlaka fotoğraflarıni çekin dedi tekrarlarsa acile gelin mutlaka dedi biz hep buradayız uzmanlar olarak dedi. Alerjik bir durum olunca olurmuş. Bizim Pamucak ilacı yaptı ilacı kesince hemen düzeldi