Covit 18 haftalik hamileyken geçirdim. Hamileyken unutkanlık yoktu. 2ay oldu dogum yapalı yapacağım şeyleri unutuyorum ,işleri sıraya koyup yapamıyorum başka yere geçiyorum diğer yaptığımı unutuyorum. Bi doktora görünmek şart ama devlette sıra vermiyor. Ozel desen ates pahasi.