Kızlar eşim 1 haftadır hasta grip bende dünden beri iyi hissetmiyorum işin kötü yanı bebeğim de hapşırıyor arada öksürükte var burnu da hırıltılı hep sizce ne yapmalıyım bebeğim ne yedirip içirmeliyim hadi biz ilaçlarla atlatıyoruz da bebeğim o noktaya gelmeden ne yapmalıyım başına gelen var mı