Mineoguz ayni seyi yasamisiz.bende avent natural 1 2 aylikken isim oldugunda anneme falan biraktigimda aliyordu biberonu iciyiordu bi guzel.ama sonra tam ise baslicam almaz oldu.sokup cikariyor agzinda geveliyor.chicco kaucuk uclu denedim yok onu da sevmedi.nette cok arastrdim esim de bakmis Mimijumi marka var.cok pahali ben mecbur 2.el buldum temizdi neyseki dezenfekte edip kullandik.onunla iciyor ama yine tam boyle severek degil.icmedigi zamanlar kasikla mecburen baska yolu yok.biz suan hem kasikla hem biberonla .biberon isi sknti biraz.