İkisi de var ama birini alacaksanız Dyson şarjlı derim. Robot benim ev düzenime uymadı, 2 odamda yüksek eşik var oraları geçemiyor, evimde eşya çok ve haliyle düzgün süpüremiyor. Baktım kullanamıyorum anneme verdim onlar memnun, eşyaları az eşikleri yok hergün çalıştırıyor annnem robotu sevdi. Dyson ile her gün 15 dk sürmüyor tüm evi süpürüyorum. Normal dip köşe için kablolu kullanıyorum gündelik için Dyson.