Mervemm0 Merhaba anneler, gece oğlum dizlerinin çok acıdığını söyleyerek baya ağladı. Uykusunda da ağlıyordu. Böyle birsey yaşayan annelerimiz var ki acaba.
Busragokceberra Mervemm0 Uzadığı için kemik ağrıları olması normal diye biliyorum ama o yaştaki anneler yazarlarsa daha iyi olur tabi üste kalsın
GkcnKn merhaba kızım 3 buçuk yaşında şimdi ağlıyor devamlı dizim ağrıyor diye susturamıyorum normal midir arada bir oluyor böyle büyüdüğü için olabilir mi
Eylulzeynep8 GkcnKn büyüme ağrısı olabilir ama çok sık oluyorsa doktora götürün bence gitmekden zarar gelmez