Suzitosuzi Kevserzehra ben saçımı her daim kuruturum ve çok uzatamam saçımı. Karanlıkta uyurum sessizlik iyi gelir. Gözlüğümü takmazsam da çok ağrı girer hemen takarım. Gebelik hamilelik derken hiç doktora gidemedim bu konuda kendimce yaptığım şeyler bunlar
Kevserzehra Suzitosuzi mecburen gece lambasinda uyuyorum 4 yalik bebeğim var yasam enerjim kalmadi benegimle bile doya doya zevkli vakit geciremiyorum nolcak bu boyle
Suzitosuzi Kevserzehra karanlıkta uyuyabilir bebeğiniz hatta uyusa daha kaliteli uyur ben o zamanlar bıraktım gece lambasını da lazım olursa açıyorum. Geçmiş olsun bitki çayı için biri başınıza masaj yapsın