Merhabalar, benim kızım şu an 5,5 aylık. Aynen dediğiniz gibi geçti ilk iki ayımız. Gazlarını çıkarsalar da maalesef gazları bitmiyor bebişlerin. Biz BioGaia ve nurse harveys kullandık aynı zamanda ben kimyonlu su içtim bir çay bardağı içme suyuna iki kaşık toz kimyon karıştırıp içtim. Kimyon durdurdu gazını. Hiç geçmeyecek gibi gelse de merak etmeyin geçecek. (Karnı tok altı temiz eminseniz büyük ihtimalle böyle )