Tinymom benim kızım 14 aylık . Memede uyuyordu ve gece sayısız defa uyanıyordu en son yanıma yatırıp öyle devam ediyordum uykuya . Sağlık sorunlarım sebebiyle ilaç kullanmam gerekli ve 10 saat emzirmememi söyledi doktor . 5 gün önce hem meme-uyku ilişkisini hemde gece beslenmesini kestim . Hâla tam alıştığı söylenemez ama çok aşırı tepkilide değil . Ben mecburen meme uçlarıma yara bandı yapıştırıyorum ama uf olmuş falan demiyorum . Memeler uyumuş annecim diyorum. Biraz ısrar ediyo ama sonra vazgeçiyor. Biraz kucağımda gezdirip en son yatağına koyup pış pış pat patla uyutuyorum. Uyuma süresi 1 saatten yarım saate düştü şimdilik umarım daha da kısalır. Gecede 3 kere uyanıyor . Sadece sabaha karşı uyandığında çok zor döndürüyorum uykuya diğerlerinde pış pışla dalıyor . Umarım faydası olur sizede