Ay deli Olcam ya ta geçen bayramdan önce kayıt oldum 1,5 ay önce sınav oldum kazandım çağırcaz dediler hala çağırmadılar kadına yazdım 2 hafta erken bı süre dedi e 1,5 ay oldu sonra sürücü kursunu aradım liste geldi adın var çağırcam dedi çağırmadı sonra eşim aradı o gün ayın 24 ünde çağırcaz dediler aha Çarşamba oldu hala ses yok çok sinir oldum ya ehliyet hevesimi de kaçırdılar ne yapabilirim kızlar