Minnakoglum Oğluma geçen gün 4. Ay aşıları vuruldu 2 tane. Biri hemşirenin söylediğine göre ağır yakan bi aşı diğeri değil. Hafif olan aşı yerinde nohut büyüklüğünde bi şişme var önemli bir durum mu sizce 4-5 gün oluyor aşı yaptıralı
03saliha06 Minnakoglum canım aşınım tutugunu gösteriyor korkma hemşiremize ben sormuştum olması gereken o demişti zamanla o şişlik kızarıcak ve kabuk baglıyor sonra iz oluşuyor orda
yasmina Verem aşısı o, iyileşmesi uzun sürüyor. Bir kaç ay sürebilir o şişlik, gayet normal. Hatta arada iltihaplı gibi olabilir, yara gibi kabuğu düşer tekrar kabuk tutar. Hiç müdahale etmeyin oraya 👍🏻
03saliha06 ElmaliTurtamm yok canım 2. Ay aşısı 1 aşınım pekiştirmesi oluyor hatta ateş falanda yapmıyor