Duyguakts Suan aptamil kullanıyoruz doğduğundan beri 7 aylık kızım ama malum fiyatlar cok fazla acaba değişiklik yapsam mi diyorum içer mi acaba onu da bilemiyorum bunu deneyen oldu mu kızlar yani rahatsız eder mi ne bileyim iste 😄