Eylul05 Sabah 1 kg luk peynir aldım eve geldim 1 dilim kestim yedim ki acılaşmış son kullanma tarihine 4 ay daha var fakat tadı ağız yakıyor gitsem iade etsem alırlar mı içinden kestim çünkü
Annepandaa Eylul05 bir kere banada olmuştu. Götürdüm hiç sorun çıkarmadan para iadesi yaptılar. Çekinmeyin geri götürün gerekirse tattırın.
Nezonezo Eylul05 fark etmez kestıgın parçayı koy gotur almak zorundalar uc sene çalıştım fişin yoksa sağı bıraz baskın ol ürün sızın ürününüz de degstrmek veya paranı ıade etmek zorundalar aynı peynirle degstrmek ısterlerse kutuya gıttıgınde aynı baskılı olan peynırı alma canım
Eylul05 Yaren fişe ne gerek var sanki marka onların markası gerekirse kameralara baksınlar illa fiş şart mı neden fiş istiyolar sanki
Zlm Eylul05 alırlar bence yemeden bozuk olduğunu anlamamış olabilirsiniz sonuçta tekrar satışa koymayacaklar onu