Benimle aynı sorunu yaşayan var mı tortular hep dibinde kalmış neden böyle oluyor
Agshashahah bende de oluyor iyi karlştırmak gerek
Agshashahah Kaşıkla karıştırın
Yasmnnnn iyice karıştırınca eridi mi siz de
TheBaby deneyeceğim 🌸