Merhaba kızlar 3,5 aylık bebeğim var ama malesef beni emmiyor bir türlü memeyi tutturamadim bende kendi sütümü sağıp veriyorum lansinohun elektrikli pompasını almıştım sağımı güzel ama göğüslerimi tam boşaltmıyor sağım işlemi bittikten sonra elimle sağım yaptığımda süt fışkırıyor resmen hatta bu aralar azaldı sütüm diye endişe ediyordum ama elle sagınca da baya cikiyor süt acaba üründe mi bi sorun var sizce farklı marka var mı tavsiye edeceğiniz?