Mmbd Kizlar oglum 7 aylik oldu gece 3 kere kalkiyor emmek icin 6.aydan sonra odalari ayirmak uygun deniliyor sizce ayirsam mi yoksa Biraz daha’ beklesem mi
Slncnr Mmbd ben 6 aylıkken ayırdım doktorda onayladı kendinş tam bilmeden ayırmak büyüdükçe odasını benimseme de yardımcı okuyormuş daha az uynıyo hem
Tuba Mmbd ben oğlum 7 aylık olmasına 1 hafta kala daha yatağını ayırdım. benimle yatıyordu hep😄 odayı ayıramam daha. şuan 7 ay 4 günlük ve ikinci dişini çıkardığı için 3 gündür geceleri ağlayarak uyanıyor. odayı ayırsam sürekli git gel olacak böyle daha rahat oluyor benim için. normalde yoksa benim bebeğimde geceleri iki kez kalkardı. 1 yaşına girsin öyle ayırmayı düşünüyorum odasını.
Ates_mami Mmbd 29 aylık aynı odadayız. Kendi beşiğinde uyuyor. Ayrılabilir ama ben ayırmak istemiyorum. Zaten ilerde istesem de benimle uyumayacak tadını çıkartayım 😊
fatima Mmbd 7 ay 20 günlükken ayırdım. 3 güne adapte oldu hatta bi kaç gün öncesinden gündüzleri yatırmıştım. iyi oldu, şu an 9 aylık çok rahat gece emmeye kalkıyor 2-3 kere belki daha fazla 🤷♀️neyse sabredelim geçecek bu kalkmalar ☺️☺️
Oyku123ss11 6 aylik bende ayirdim canim odasinda yatiyo hem daha rahat uyuyo hemde gec uyaniyo bizim yanikda yatinca saat basi uyaniyodu
Mmbd Tuba biz de disten dolayi Bazen daha cok kalkiyoruz ama Esim gec yatiyor bide cok ses yapiyor donerken ondan dolayi da ayirmak istiorm bu gece denicem bakalim
Tuba Mmbd denemekte fayda var tabi. her bebek farklıdır. benim eşim çalıştığı günler salonda yatıyor uyuyamıyor oda 🙊😄
Samyeli Acemi_anne benimkide şuan 4 aylık bazen ayırsam mı diyorum çünkü yatakta dönme sesimize bile uyanıyor biz odada yokken çok güzel uyuyor ama kıyamıyorum 🤗
Oyku123ss11 Asya4 evet canim farki olyo dun yanimzda yatti esim oksurdu donerken yorgan sesi yatagin sesi falan cok uyandi ama odada tek basina kalirsa uyuyo misil misil
Ayc_120619 Mmbd biz onun odasında yatıyoruz hem beşine var hem tekli bi yatak şimdilik tekli yatakta birlikte uyuyoruz 6.ayda beşiğe geçirmeyi planlıyorum bu kışı onun odasında geçirip ben ondan ayrılıcam 😊
Ayc_120619 Mmbd biz onun odasında yatıyoruz hem beşine var hem tekli bi yatak şimdilik tekli yatakta birlikte uyuyoruz 6.ayda beşiğe geçirmeyi planlıyorum bu kışı onun odasında geçirip ben ondan ayrılıcam 😊
fatima Mmbd ya az önce bi postta 15 aylık hala kalkıyor diyordu arkadaş. bizimki diş olunca sık kalkıyor normalde emmeye 2-3 kere kalkıyor maalesef bende çok yoruldum bu durumdan ama yapacak bir şey bulamadım
aysnr_shn_krcm 4 aylıktı ayırdık odasını. Artık daha az kalkıyor geceleri. Kamera var zaten uyanıcak gibi olduğunda gidip emziriyorum geri yatıyor
Kuzumveben Mmbd ben 6,5 aylık iken ayırdım odasını şuan 10 aylık hala odasında yatıyor bence istiyorsan ayır ilerde zor oluyor benim odamda telsiz var sesini daha net duyuyorum bebeğimin