GoktugAslan
Ek gıdadan önce 3 saate geçmemiştim çünkü bebeğim kısa süre emiyordu ben de her istediğinde veriyordum maksimum 2 nadiren 2,5 saat oluyordu ama öyle 3 saat yapayım diye bir derdim olmadı dediğim gibi 5 ile en fazla 7-8 dakika arasında emdiği için saatleri uzun tutamazdım bir de ben bir göğsü üst üste 2-3 kez emziriyordum ki son sütü de alsın diye.