Merveugurkacay Arkadaşlar meyve ve sebze olarak tadımı yaptım 5 buçuk ayda başladım. Yoğurt da yediriyorum. Ama sabah ve akşam olarak ne yapacağımı şaşırıyorum. İlk bebeğim 😂 biraz özen vermek ve özel olarak ilgilenmek istiyorum. Önerileninizi bekliyorum ☺️