Mama sandalyesi en gerekli olan şey…bunun dışında o silikon tabaklar falan emin olun çok gereksiz.ilk etapta bebek kaşığı rahat oluyor sonra onu da bırakıp normal tatlı kaşığı ile devam :))
Mama sandalyesi,önlük,sebze meyve filesi,bebek kaşığı bizim sıklıkla kullandıklarımız.
3 gün kuralıyla 6 ayına 1 hafta varken başlamıştık. Önce sebzeler sonra yogurt ve meyvelerle devam ettik.
İlk aylar zaten tadım ayları…sonra da alışıyorsunuz hiç endişelenmeyin zamanla çok güzel rayına oturuyor. Biz 15 aylik olduk artık hersey daha düzenli.