Yeni taşındıgımız evin altında haşeş dükkani varmış ve sanki bütün odaya makina kurmuş gibi ses cikiyo birde postane var evin altında arkadaki dükkan haşesciymis bize evi tutarken söylenmedi başka şehirden taşındık zaten bizimde tutmadan önce bakmaya fırsatımız olmadı bir haftadır kızım sesten uyuyamiyo uykusuzluktan gözleri morardı artık birde biz dükkanin tam üzerindeki dairedeyiz üst katlara bu kadar ses gitmiyorur heralde bizden başka rahatsız olanda yok sanirim kızlar napmak lazım bir akıl verin tasinamayiz da şuan bir sene durup memleketimize gidicez zaten