Merhaba bebeğim premature dogdu 34 haftalik sonrasinda ben depresyona girdim psikiyatri ilac verdi, bebege ilaçlardan dolayi süt veremedim. Sadece on gün kuvozde kaldi o on günlük süreçte anne sütü alabildi. Şuan bebeğim 3 ay 25 gunluk psikiyatrik tedavim tamamlandi ilaclari bıraktım. Simdi sütüm kesildi pompa ile sagmaya çalışıyorum iki üç damla zor geliyor. Cok üzülüyorum ayni durum basina gelen var mi? Bebegimin kilosu gelisimi iyi, mama ile besliyoruz ama süt veremedigim icin cok canim sıkılıyor. Tamamen kesilen süt geri gelir mi bilgisi olan varsa konussak cok iyi olur 😌