4yasindaki pomeranian oğlumu Anadolu yakasında oturan birine vermek istiyorum.
Babykaraniko resmini görebilir miyim
Babykaraniko merhaba ben kartalda oturuyorum siz nerde oturuyotsunuz
Babykaraniko Aaaaaa neden ki ? 4 yaşında bir de büyümüş nasıl ayrılacak 😔
Sancaktepe
Kişisel hesap paylaşmak yasaktır 🌸