Mamaqueen Her yemegine koyuyorum kizimin. Cunku cig sekilde asla yediremiyorum. Pisince degerini cok kaybediyor mu ise yariyor mu acaba ?
assd15 Mamaqueen çiğ daha iyiymiş benim oğlumda yemiyor öyle yemeğe son anda altını kapatırken koyuyorum
Dondurmalikahve Mamaqueen Tabii ki çiğ olarak daha iyi ama çocuk yemiyorsa ne yapabiliriz ki, benim oğlum da asla çiğ yemez ben de yemeklerine koyarım 10-15 dakikadan fazla pişirilmesi pek önerilmiyor.