Doğum yapalı 19 gün oldu.genelde okuyorum korse tayt kullanan oluyor.Normal doğum yaptım göbeğim yumoş yumoş oldu.Gîbegimin rengi koyulasti baya. nasıl sıklaşacak bu göbek.😂Şunu kullandım iyi geldi şunu aldım diyebileceğiniz ürün yada öneri var mı? Yoksa zamanla düzeliyor mu? Büyüklerim karnına eşarp bağla sıkıca diyor bilemedim.