Oğlum 6,5 aylık. Bizim uykuya düşkünlüğünüz mü desem bilmiyorum. 2. Ayın sonunda gaz sıkıntıları bittiği zaman başladı. Yaklaşık 4 aydır gündüz 5-6 da yatıp ertesi gün 7 de uyanıyor. Saat sabah 4 buçukta emmeye uyanıyor. Uykusu açılmadan yine devam ediyor güne de en geç 7:15 de başlamış oluyoruz. Ben doktora söylediğimde bi sorun mu var acaba dediğim de uykuyu seviyordur annesi karışma dedi. Şöyle bişey de belirteyim. Gün içerisinde ara uykular 15-20 dkyı geçtiği görülmedi. Acaba vitamin eksikliği falan mı var. Bende bebekten önce vitB12 eksikliği vardı mesela çok uykum olurdu. Acaba bebeğimde de mi var diye düşünüyorum. Aynı durum yaşayan var mı acaba