Karaaslan2 soran herkese 2 çocuğu da yaptım başka birşey kalmadı yapacak artık oturup ölmeyi bekleyeceğim demiştim. Öyle dğeil tabii, her gün yeni bir gündem yeni hedefler çıkıyor. Hem çocuklar için sürekli yeni bir gündemin oluyor. Hem artık kendi gelişimine de odaklanabiliyorsun. Tabi tercih meselesi ama her şey bitmiyor, sen ben artık hiç bir üretim sürecine girmiycem oturup ölmeyi bekliycem bu rutinin içinde demediğin sürece