Arkadaşlar bebeğim 50 günlük hep çok kaka yapan bi bebekti ama önceden kakası sırtına çıkmıyordu şimdi kaka yaptığında kaka sırtına kadar çıkıyor sürekli zıbın değişmek zorunda kalıyorum acaba neden kaka sırta çıkar Sleepy 2 numara kullanıyorum bebeğim 4.500 kilo küçük geldiğini de düşünmüyorum ama bilemedim