@Aleynameva bizim evde de dövüş kavga olmaz ama bizim oğlan da eh eh diye vuruyor. Yatan birini görünce gidiyor ısırıyor 17 aylığız. Tepki verince daha çok yaparlar o yüzden gel oğlum araba sürelim diye dikkat dağıtırım. Benimki de babası öptü sabah işe giderken , bana el salliyo babasıyla gidecek 😀. Aldım kucağıma yıktı evi yani. Bak baba gelecek akşam uzakta değil diyorum ama dinlemiyo.3yasa kadar normalmiş diye biliyorum