Edanur000 Yaşayan var mı kızlar. Bende çok uzun yıllardır var. Ama bunun bi hastalık olduğunu 1-2 yıl önce öğrendim. Bununla alakalı hiç birşey yapmadım. Bu hastalığı yaşayıp tedavi gören var mı yada geçmesi için başka bir yöntem uygulayan
Sumeyyebaglan En büyük sebebi magnezyum eksikliği. Bu yüzden doktorunuza gidip bununla alakalı kan test yapıp takviye alabilirsiniz. Onun dışında magnezyum içeren yiyeceklerlede geçebiliyo. Günde bir adet muz ve sade maden suyu içebilirsiniz