nrgcnr Arkadaslar 21 gunluk bebegimin iki goz kapaginda da yariya kadar kizariklik var , gecicic birsey midir , bebeginde olan var mi ?
Oglunasikbiranne08 nrgcnr bizde 25 günlüğüz. Sadece sol gözünde var az bir şey kızarıklık. Bizimki de geçmedi hala
Fulyag nrgcnr Kızım da doğduğunda öyleydi doktora sordum önemli birşey olmadığını zamanla geçeceğini söylemişti şimdi 10,5 aylık tamamen geçmedi ama eski kızarıklığı yok kılcal damar gibi duruyor şimdi
ElZu24 nrgcnr benim kızım 2 gün sonra 4 aylık olacak ondada aynı sağ göz kapağında kızarıklık var bana geçicek dediler
Yazz Benim kızımdada da vardı sağ göz kapaginda tırnak ucu kadardı kırmızı leke ilk zamanlar ağladığında daha belirgin oluyodu şuan 7 aylık olduk geçti çok şükür ama güneşte kalınca aglayinca çok az pembelik belli oluyor doktor geçer sıkıntı yok dedi gercektende geçiyor bence çok takılmayın uzun oldu biraz😊😊
nrgcnr Yazz oglumun gozlerindeki cok kucuk degil , ikisi de neredeyse yariya kadar 😔 yuzde olunca bir de insan daha cok endiseleniyor , umarim gecer
Asilkuzey nrgcnr benimde oglumun gozunde var ve burnunun altinda vardi burbundaki gecti hozundeki duruyor hala doktor 2 yasina kadar gecer dedi