Kızlar günaydın,oğlum 18 aydan bu yana (gece beslenmesini kesmiştim) deliksiz uyurdu,arada nadir kalkardı hastalık vs ama 26 aya girdiğimizden bu yana gece 2 kere ağlayarak kalkıyor kucağıma gelince sakinleşiyor yada yatağında uyumak istiyor devam ediyor uykuya..mesala bu gece 10.30 da zorla uyuttum 1.5 saat uğraştım..gece 3 de kalktı 4 e kadar zor daldı birde 6 da kalktı hemen tekrar uyudu..ben hiç bi dönem bu kadar zorlanmamıştım..ekran süremiz 20 dk gün içinde görüntülü konuşmalarda oluyor cok uzunn değil..sizde yaşıyor musunuz böyle bi dönemden? 2 haftadır huy edindi resmen her gece