ayseeeasln21 Çünkü gerçekten bir bağımlılık söz konusu denedigim zaman. Hep ağlama krizlerine giriyor ve asla susmuyor . O yüzden tekrar vermek zorunda kaldım
Sizin tekrar emizireceginizi biliyor çünkü. Ağlaması Normal benim bebeğim de çok ağladı. Ama kararlı olup ağlamasına dayancaksiniz ve emzirmiyceksiniz. Başka türlü mümkün değil bıraktırmak. Gece beslenmesini oldukça zararlı bebeğinize. Uykusu bölünüyor, sürekli emdiği için vücut enerji doluyor dk başı uyanmasına neden oluyor. Midesine oldukça zarar zaten. Bı kaç gün ağlamasına tahammül etmeniz gerek.