uchetu Merhaba dün 2. Ay aşılarımızı olduk. Gece uyuyana kadar sürekli emmek istedi beni. Uyuduktan sonra ise -gece 12 den beri - en fazla 5 dk emdi mama da içmek istemiyor. Sizde de aşıdan sonra iştahsızlık oldu mu?
IpekIncii uchetu bende 5 dakika bile değil. Hiç ağzına bile sürmüyor 🤦🏻♀️ ama allahtan mama verdim onu yedi. En azından aç kalmadı