Bebeğim bir aylık doktora gittiğimde bana pankreoflat diye bir gaz ilaci verdi duyan kullanan var mı ben daha önce hiç duymadım toz şeklinde su veya anne sütüyle verilmeli dedi açıkçası hiç vermek istemiyorum bu kadar küçük bebeğe uygun olduğunu düşünmüyorum