tazeanneyimm Aras210922 insan en çok ona üzülüyor zaten yaa yavrumun canı yanıyor diye içimiz gidiyor ama maalesef bağırsakları düzene girene kadar oluyormuş 🥲
tazeanneyimm Ezkrkctkr rezene ve kimyon çok duydum rahatlatıyor diye ama bir kesim de aksine asla rezene vermeyin falan diyor. Gaz damlası rahatlattı biraz ama yarın duruma göre rezene ve kimyon verebilirim artık
_mormenekse tazeanneyimm rezene bebeklerde ilk 1 yıl dna mutasyonuna neden oluyor son yapılan araştırmalar bu yönde
Mamihavva tazeanneyimm biz osikol diye bi damla var onu kullanıyorduk. Doktorumuzun kontrolünde. Gündə 3 defa 6 damla. Geçmiyor ama rahatlatıyor. Yardımcı oluyor çıkartmasına.
esmaylmz İlk başta bizde çok çektik gazdan çığlık çığlığa ağlıyordu sun sipmlex ve biogia beraber kullandık şükür azaldı şikayetler çok ağlayınca karnını sıcak suyla yikiyordum masaj yapıyordum şu an 4. Aya girdik şükür bitti gaz muhabbetimiz
dondurmamkaymak tazeanneyimm her geçen gün birşeyler öğreniyoz 😄😄 onların nazına oynuyoz yavrucaklarımız iyi olsun diye 😍
Mnk16 2 aylık kızım var şuann8. Haftadayız bir haftadır en üst seviyeye çıktı gazı bitecek diye beklerken artıyor denemedik damla probiyotik kalmadı ama maalesef anlattığınız herşeyi yaşıyorum uykuda kıvranıyor uuuyamıyır