babygirlandmom Kizlar biz bugun 8 günlük olduk kendimi biraz daha iyi hissediyorum artik dikislerden yana cok sukur hic gecmicek zannetmistim😁siz normal hayatnza ne zman döndunuz yani yataktan kalkıp rahat oturabildiniz
aynurkeskin babygirlandmom Doğumdan çıktıktan sonra oturdum Allah’a çok şükür ne ağrı ne sızı hiçbirşeyim olmadı 🙏
Sumeyyeabic babygirlandmom ben son bi aydir yeni oturuyorum korkarak oturuyordum önceden simdi iyiyim cok sukur 😊
Valiva babygirlandmom söylemedi sordum çok yok dedi ama bnce vardı bişiler iç dış dikişler ağrınız olunca parol içebilirsiniz bir nebze rahatlıyor insan