01esra 5 aylık bebeğim gece saat başı uyanıyor, emiyor geri uyuyor.Emmesi de öyle aman aman değil yani,acıktığı için uyanmıyor.Sizde durumlar nasıl? Normal mi benim bebiş?
Daylin1 01esra 8 ay 13 günlük olarak aynı durumdaym,bekleyeym burada 🫣 delircem artk yoksa ek gidada yok bizde ustelik
Alyaprenses 01esra normal değil alışkanlık yaptığı için uyanıyor memede uyumaya alıştıysa uyku döngülerinde muhtemelen memeyi arıyor o yüzden uyanıyor benim bebeğimde aynısıydı şimdi 13 aylık oldu saat başı uyanmıyor tabi gece sık sık uyanıyor bebişiniz küçükken düzen kurabilirseniz iyi olur her uyandığında meme vermemeye çalışın gibi onlar işe yarıyor biz öyle öyle uyanmaları azalttık ama bitiremedi hala emerek uyuduğu için
balkizimmmm 01esra normal olup olmadığını bilmiyorum ama bende aynı durumdayım ve çok zorlanıyorum abartısız saat başı uyanıyor 5 ay 24 günlük
01esra Alyaprenses Gece uykusuna ayağımda sallayarak geçiyor.Ama gece sürekli uyanınca meme istiyor, ağlıyor yoksa.Emzik vermeyi, sallamayı deniyorum yokkkk.Uykuya kucağımda memede dönüyor.
emayy 01esra 8 ay 18 günlük 2 bucuk aydır aynı durumdayım bu gece 10 defa kalktı ayatkta şekılden şekle girip uyuduk toplam 4 saatlik uyku ile duruyorum
01esra emayy Kesinlikle aynı.Kendisi uyuyor ama beni uyutmuyor ki.6 da uyandım saat 08.30 kendisi kucağımda uyuyor, yatağa koyuyorum 2 dk içinde uyanıyor.Kucağıma alıp meme verince kapatıyor gözünü.Sanırım derin uykuya geçmiyor anlamadım ki.
Nurseda95 01esra artık ağlamak istiyorum geceleri bir bakıyorum iki emmiyor dediğiniz gibi uyuyor üçte geri kalkıyor beyin beden çok yorgun oluyor vallahi birde benimsenmek huysuz çok da
balkizimmmm 01esra gerçekten de öyle. Ama açlıktan değil de alışkanlıktan gibi ben memeyi vermeden geri döndüremiyorum uykuya, nasıl olacak bilmiyorum bu şekilde çok yorucu.
Venusum 01esra aynısını 4 gundur yaşıyorum doymuyor diye mama werdm çünkü emmiyor sanrm acliktanms mamadan sonra 3 saat deliksiz iyudu