Bence tatlı şeyler sürme çünkü şeker hastalığına yol açıyor . Bir oku yada kendini okut derim emzirirken biri gördüyse ve birşey dediyse öyle yapıyolar. Aynısını 2 buçuk aylıkken yaşadım.Şimdi çok şükür güzel emiyor 3 buçuk aylık olduk. Annem okudu beni ondan sonra bebeğim mememi geri tutmaya başladı