Barlas_mom gecmis olsun canım benim kızımda 2 hafta once grip oldu burnunu sırıngaya serum fizyolojil cekip yıkıyordum en guzel o sekil aciliyor 2 saatte bir tekrar ediyordum emziriyorsan sarimsak yut ve emzirme kampi yap instagram da hastslanmayan cocuk sayfasinda detaylı anlatimi var cok sukur 2 gune iyilesti