Merhaba, kızım epeydir diş çıkarma halinde. Doktorları ha çıktı ha çıkacak diyor aylardır. Fakat aşırı iştahsızlık hariç gündelik hayatımızı etkilemiyordu. Son 3 gündür hiç uyku yok, deliksiz ağlama, geceleri inleme, hafif ateş ve yanakları kıpkırmızı oldu. Şimdiye dek bir yatıştırıcı kullanmadık. İnleme olunca calpol vermek istedim. Kızım reddetti asla veremedim.
Bu şekilde mi çıkıyor, bu dişler? Sizce kaç güne kadar çıkar?