Gunaydın hanımlar bu kışı bir sevmeyen ben mıyım 🤦🏻♀️ Yatak odam 22 derece ama 22 dereceden soğuk gibi gecen sene kızım küçük dıye bıraz daha sıcak olan odada yattım bu sene alışsın dıye yatak odasında yatıyorum ama sanırım hasta olucak gibi burnu tıkalı bütün gece uyandı konbıyi yaksam erken ah ne yapacağımı şaşırdım