Eymen-buket-ismail ben prima kullanıyordum ama bütçemizi sarsmaya başladı bez numarası büyüdükçe. Ve içeriği sıkıntılıydı. 7.aya sleepy ile başladım. Şu an çok memnunum. Daha önce denemiştim sızdırma yapmıştı. Ama şu an gece bez değiştirmeme rağmen sıfır ıslaklık. Fiyatı da makul. İçeriği temiz doğal. 5 numarasını 25 tl ye aldık geçen bir marketten.